Η υπηρεσία προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής των αγορών που πραγματοποιούνται σε ηλεκτρονικό κατάστημα, με χρέωση λογαριασμού πληρωμών μέσω του e-banking της τράπεζάς σας (Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς και Viva Wallet).
Βήμα 1: Επιλέξτε την υπηρεσία IRIS payments ως τρόπο πληρωμής.
Βήμα 2: Μεταβείτε στο e-banking της τράπεζάς σας.
Βήμα 3: Εισάγετε τους Κωδικούς σας και συνδεθείτε στο e-banking.
Βήμα 4: Επιλέξτε συναλλαγή μέσω IRIS Payments και αποστείλετε το ποσό της παραγγελίας σας στο ΑΦΜ 801695954 ( CHIOTIS GROUP E.E.) σημειώνοντας στα σχόλια τον αριθμό της παραγγελίας σας.
*Η συμμετοχή στην υπηρεσία πραγματοποιείται με ενέργειες του συνεργαζόμενου Παρόχου Υπηρεσιών Πληρωμών (Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς και Viva Wallet).
Ι. ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (άμεση εμφάνιση πληρωμής – συμπληρώστε αριθμό παραγγελίας ή ονοματεπώνυμο ως αιτιολόγηση)
Αριθμός Λογαριασμού: 6909161878413
IBAN: GR33 0171 9090 0069 0916 1878 413
ΙΙ. ALPHA BANK (απαιτείται αποστολή αποδεικτικού πληρωμής/κατάθεσης – συμπληρώστε αριθμό παραγγελίας ή ονοματεπώνυμο ως αιτιολόγηση)
Αριθμός Λογαριασμού: 469002002007390
IBAN: GR0501404690469002002007390
Όνομα Δικαιούχου: CHIOTIS GROUP E.E.
-Τα έξοδα τραπεζών, σε περίπτωση κατάθεσης από διαφορετική τράπεζα, επιβαρύνουν τον πελάτη.
-Η παραγγελία σας δεν θα εκτελεστεί εάν δεν αναγράφεται στην αιτιολογία κατάθεσης ο αριθμός παραγγελίας ή το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη.
α) Πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία πληρωμής με πιστωτική κάρτα;
Η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής. Η πληρωμή δεν γίνεται απευθείας στην Chiotis Group, αλλά ο χρήστης μεταφέρεται σε ασφαλή διακομιστή της Alpha Bank.
β) Τι είναι το πεδίο CVC / CVV που μου ζητείται;
Το πεδίο CVC / CVV βρίσκεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας και είναι ένας τριψήφιος αριθμός. Σας ζητείται για επιπλέον ασφάλεια και σας προστατεύει ακόμα περισσότερο μιας και είναι πολύ δύσκολο για κάποιον να γνωρίζει το πεδίο αυτό. Για να το εισάγετε, γυρίστε και κοιτάξτε το πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Αποτελεί τον τριψήφιο αριθμό που θα δείτε και συνήθως βρίσκεται πάνω δεξιά.
γ) Τι γίνεται αν γίνει κάποιο λάθος κατά την πληρωμή (π.χ. κοπεί η σύνδεση ή πατήσω Cancel κατά τη μεταφορά).
Ό,τι και να γίνει, η συναλλαγή έχει καταγραφεί από εμάς και δεν πρόκειται να χαθούν τα χρήματά σας (αν βέβαια πάρουμε έγκριση για την κάρτα σας και το ποσό έχει όντως δεσμευθεί). Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, ελέγχεται και δεν υπάρχει περίπτωση να χαθούν χρήματα.